Ien en Anne in Indonesia

Week 2 alweer

Na zowat alleen maar zonnige dagen te hebben gehad, regent het vandaag de hele middag al.. Dus hadden we lekker de tijd om aan onze blog te werken!

Gister was er een waterspelletjesdag georganiseerd, dat was heel leuk en grappig om al die kinderen te zien lachen en spelen. Zelf zijn we ook heel vies geworden en we konden vervolgens onder een lekkere koude douche.. In de avond zijn we uiteten geweest in Ubud met de andere vrijwilligers, wat heel gezellig was.

Ook hebben we deze week een ceremonie bijgewoond, wat heel bijzonder was om te zien. Die foto's komen ook nog. Het was een hele optocht naar een grote tempel om vervolgens daarvandaan de goden mee terug te nemen naar de tempel van het dorp. Het was erg bijzonder om dat een keertje mee te maken. Het was dan ook een hele optocht.

Voor de ceremonie hadden we een sarong aan, de traditionele kleding hier. Daarna was er een speciaal soort dansen, waarbij 2 mannen een verhaal vertelden en de danser daarop danste.

Dit weekend gaan we naar Candidasa om bruin te worden en een waterval en vulkaan te zien, samen met nog een vrijwilliger. Weer ontspannen!!