Ien en Anne in Indonesia

living in paradise

We zijn net terug van een lang weekend Gili Trawangan, een schitterend eiland in Lombok. Gossie mijne wat is dat een droomeiland. We hebben er vier dagen van kunnen genieten. De zee is heerlijk warm en het uitzicht was schitterend. We keken uit over Lombok en de andere Gili's en 's avonds hadden we de mooiste zonsondergang die we ooit hebben gezien.

Het weer was schitterend en we hebben dan ook lekker op het strand gelegen. 's Avonds waren er veel leuke barretjes waar we naartoe gingen wat erg gezellig was samen met Choe en Ashley. (Twee andere vrijwilligers uit Engeland en Amerika). Ook hebben we nog een dagje gedoken wat echt geweldig was. Eerst kregen we les in het zwembad en daarna gingen we naar de zee. Dit was eerst wel een beetje eng omdat we ons achterover in de zee moesten laten vallen! Maar eenmaal in de zee was het super. Alles wat we zagen was zo mooi. Het koraal, de schildpadden en alle soorten vissen (nemo hebben we ook gezien).

We hebben volop genoten deze vier dagen en wilden ook liever nog wat langer blijven! (maar er is nog zoveel te zien en zo weinig tijd) De bootreis terug was bijzonder. Ik weet niet of ik ook op zo'n schommelende boot heb gezeten! Ien dacht even van het uitzicht te gaan genieten... ze kwam doorweekt van het dek af.

Tineke Holman-van Reijn

Wat bijzonder om zo te mogen genieten van jullie werk- en vakantie weken. Dat blijft voor altijd een prachtige herinnering. Nog veel plezier verder en voor later in de maand Augustus een heel goede thuisreis gewenst door ons uit Houten. Tante Tineke.

Judith

Ha Anne-Lieke en Inez,

Lees net jullie laatste reisverslag en wat een mooi weekend hebben jullie meegemaakt. Geniet ervan.