Ien en Anne in Indonesia

Semyniak & Tanah lot

Na het actieve weekend van vorige week wilde we dit weekend ontspannen aan het strand en winkels kijken in Seminyak. Het lijkt op Kuta maar dan rustiger en mooier. We zijn weer met het Ashley gegaan en met een nieuw meisje uit Engeland, wat heel gezellig was. Toen we uiteten gingen zaten we in een restaurant waar jonge meisjes de Balinese dans deden. Dat was leuk om te zien en erg mooi. Je hebt daar op het strand loungebars met zitzakken waar we later in de avond heen zijn gegaan en wat hebben gedronken. Dus hadden een lekker chill dagje.

Zondagmiddag zijn we naar Tanah lot gegaan, een tempel op een rots bij de zee. We wilden de zonsondergang zien, net als heel veel andere toeristen, en ondanks de drukte was het bijzonder om te zien! Helaas bleek Ines haar telefoon gestolen of gevallen tijdens de terugreis..(dus ik kan niet reageren op whatsapp). We hebben hier in Bedulu nog 3 dagen en dan gaan we naar de Gili's waar we heel veel zin hebben. We gaan samen met Chloe en Ashley wat waarschijnlijk erg gezellig word.

Marja

daar gaan jullie dan de laatste week op Bali in, we zitten natuurlijk allemaal te wachten op die exotische beelden van de Killi eilanden. Geniet er maar lekker van en we zwaaien wel even vanuit Bloemendaal aan Zee.

oma

P.S. Hebben de zonsondergang niet gezien omdat wij
's ochtends daar waren, zijn wel in de tempel geweest via het water, heel bijzonder. kusjes, oma