Ien en Anne in Indonesia

scooter roadtrip

Dit weekend hebben we Bali verkend op de scooter! (Hij was roze!) We zijn vanaf Bedulu gereden naar Candidasa, vanaf daar naar Ujung (een waterpaleis), vervolgens door naar Batur en uiteindelijk terug naar Bedulu. In totaal hebben we wel iets van 300 km gereden in 2 dagen! Het was echt super gaaf. We reden door rijstvelden, kleine dorpjes en door de bergen en zagen op deze manier het echte Bali en niet het toeristische Bali. Prachtige dingen hebben we gezien. Bij Batur hebben we geluncht aan het meer met een prachtig uitzicht.

De wegen waren ook zeker bijzonder met erg veel gaten en bochten. De mensen hier rijden echt als gekken maar Ien deed het echt super en reed als een echte prof!

We genieten volop en zijn echt heel gelukkig dat we deze mooie reis mogen maken!

lucas.rossing@worldmail.nl

Hallo meiden, Liesbeth en ik zien dat jullie het heel erg naar jullie zin hebben en dat doet ons uiteraard deugd. Het zou toch wel erg lachen zijn als jullie aan een of andere Australiër, je weet wel zo'n crocodile dundee type met weinig manieren en met het stof van de woestijn nog achter de oren, zouden blijven plakken. Dat doen jullie uiteraard niet, zeker A-L niet want die blijft keurig bij haar vriendje, maar het idee op zich is leuk. Niek zou het wel goed met zo'n knuppel kunnen vinden.
Heel veel succes verder.

Lucas, uiteraard ook namens Liesbeth (die zonder mij op vakantie is)

Wies

Klinkt super an! Ben blij dat jullie het leuk hebben daar! Heel veel plezier nog! xxxxx

Oda Nieuwesteeg

Wat een plezier maken jullie. Mooie foto's trouwens. Dat je op een scooter door Bali kan reizen had ik nooit gedacht. De wereld staat niet stil.
Hebben jullie al Doerian gegeten. Het is een stinkende vrucht maar heel lekker. Als je het op de markt tegen komt, zeker doen.

oma

Hoi lieverd,
Wat een prachtige reis en wat leuk om op een scooter Bali te verkennen. Dat is wel wat anders dan zoals opa en oma een auto huren met chauffeur en een rondreisje maken, alhoewel dat ook erg mooi was. Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Dikke zoen van oma en opa

Marja

Las net de reacties van onze lieve vriend Lucas, volgens mij zou hij maar al te graag met deze leuke dames meereizen! Lekker kunnen skypen vandaag en fijn om je stem een gezicht weer even te zien. Missen je erg hoor. dikke knuffel